Günde 3 litre su içmelisiniz, sık sık sütünüz olmasada emzirmelisiniz, süt arttırıcı çaylar varmış belki deneyebilirsiniz, kuru dut kaynatıp içebilirsiniz, dereotu taze soğan iyi geliyormuş bildiklerim bunlar. Cuma doğumum olacak inşallah bende buraya bekliyim tavsiyeleri dinliyim🤍