Seyhan34 canım benim sağlıkla büyüsün insallah sana da çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻 Bebiş sarılıktan dolayı biraz tembellik yapıp çok uyuyor olabilir topuklarına fiske at vs mutlaka uyandır mama konusunda da enjektörle verildiyse eğer memeni çok reddetmez aslında ama göğüs ucun büyük olduğu icin belki tam kavrayamıyordur damak kısmı eğer sarılığı çok da geçmemişse yine 2-3 saatte bir emzirme emmiyorsa sağıp vermeni yetmezse de mamaya devam etmeni öneririm bence 🤷🏼♀️🧸 sarılıktan dolayı çok uyuyor bebişler sen şnatcı ol emzirme zamanı mutlaka uyandır 🙏🏻🙏🏻 İnsallah sarılığı düşmüştür 💓 pişik icin de desitin ya da sudocrem iyi diyorlar ama desitin cidden faydalı oluyor gerçi bezi sevmemiş sizin minnak 🙏🏻🙏🏻 Tekrardan çok geçmiş olsun 🙈🙈🙈