Pink-
Ben siverekteyim ama hep Diyarbakır genesse gittim bugün ilk defa Siverek samandağ tıp merkezine kontrole gittim oradaki doktor çok iyi dediler bende memnun kaldım ama doğumum Diyarbakır genesis seval gündoğdu da olucak Urfa’nın hastanelerine yani sivereğin hastanelerine güvenmiyorum bende 33 haftayım