Dilek_aslndg
Harika bir ürün. Oğlumu onunla güvenle uyuttum. 6 ay kullandık. İlk 3 ay içinde uyudu. 3 ayda içinde salladım. Anne karnında olduğu gibi sardığı için özellikle 3 ay çok rahat geçti. Uyku bölünme, uyumama sorunu hiç yaşamadım. Başını hafif saga ya da sola çevirerek uyutuyordum. Hiç kusma yaşamadım. Bir bebege alınabılecek en güzel yatak bence. Kafasında yamulma da olmadı,
Şişirme olduğunu kullandığım için düşünmüyorum. Çok faydasını gördüm. 2. Bebeğim oldugunda onada junodan alacagım. Ben cok memnun kaldım