keyfimin-kahyasi-misin -Eda İlk zamanlar Molfix kullaniyodum ama bozdular zaman gectikce . Prima Kullandım bı kaç ay . Sonra Goondan memnunum
Duyguceren -Eda sleepy kullandım kızıl kızıl kanadı hiç yaramadı pişik oldu hep sonra molfixe geçtim pişiği hemen geçti şuanda da bişey yok şükür
yrncgl Hastane çantası ve ilk günler kullanım için 1 paket sleepy aldım, duruma göre memnun kalmazsam değiştireceğim ilerleyen zamanlarda
Talentedmom -Eda çok fazla stoklama önce dene iyi gelirse stokla ben oğlumda prima kullandım hiç iyi gelmedi hep sızdırdı başka markalar da denedim memnun kalmadım ama en son Molfix aldım çok memnun kaldım
Sydaglsen -Eda valla herkesin kendi deneyimi çok farklı ben sleepy bionaturelle başladım beğenmedim çiş kaçırdı molfixte. Goonu baya beğendim aslında baya dolmasına rağmen hiç çiş kaçırmadı ama benim kızın kakasını hiç bi bez tutamadı şimdiye kadar. Prima aktif bebeği geçtim şimdi bakalım 4. Aya yeni girdik
Bebetul -Eda goon markasını öneririm bende onu tercih ettim. içerik olarak oldukça temiz Hatta şampuan,krem,pişik kremi gibi seçenekleri de ınstangramda @muhendisinoglu hesabından bakarak aldım. Kendisi kimyager ve içeriklerini inceliyor 💖
Leylasiva21 -Eda kesinlikle molfix hiç pişik yapmadı ni defa sleppy aldım kızım mahvoldu tekrar molfix aldım