Ahcan475 eltimle konuştuk bugün sordum o direk kesmiş yani gece gündüz ayrımı yapmadan . 3. Gün unutmuş mamayı çok ağlamış yemek yemek istememiş ama 3. Gün alışmış . Gece öğünü yaptırmış uyumadan çorba vs. Tarzı yemek yedirmiş gece acıkıp uyanmasın diye gündüzde sevdiği yemekleri yapmış ilk bi kaç gün , çocuklarda yiyecek seçme dönemleri oluyor bi dönem severek yediği yiyecekleri başka bi dönemlerinde yemiyor belki öyle bişeydir sizinkide gerçi 9 aydan iki yaşa kadar sürer mi bilmiyorum ama salçanın tadını beğenmiyor olabilir belki