Ftmnrutlu ayy kızlar 14 haftalığım elimi göbeğimin üstüne koyunca sanki bebişimin kalp atışını duyuyorum olabilir mi kafayı mı yedim🤣
deniz_95 Ftmnrutlu o senin nabzın canım. Yani çok ileri haftada bile olsan kalp atışını duyman imkansız😂
Parinas Ftmnrutlu ilk hareketler böyle mısır patlaması gibi olabiliyor ama düzensiz oluyor ritmik olmuyor. Yine de ilk gebelikse bu kadar erken olacağını sanmıyorum ☺️
Ftmnrutlu deniz_95 tüh yaaa tahmin etmiştim🤣🤣 (duyma değil hissetme bu arada yanlış yazmışım akdkeje)
deniz_95 Ftmnrutlu yani hissetmen de imkansız ilk hareketleri böyle seyirme gibi olıyor daha çok 2-3 haftaya fark edersin zaten😘