Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim 6+5 de doktora gittim kalp atışı duydum şükür . Göğüslerde sanki biraz küçülme oldu gibi göbeğimde sisti sanki biraz küçüldü gibi yâda psikolojik olarak sanıyorum ilk gebeliğimde düşük yaptım korkuyorum. En son 6+5 de gittim doktora 12 hafta gel 2 tarama yapılacak dedi böyle saçma şeyler başına gelen oldu mu olupta sağlıklı bebeği olan var mı 😔