Kendi doktorun olmasına gerek yok herhangi bir kadın doğum doktoruna yarın için randevu al ve muhakkak gitmeni öneririm ben öyle yapmıştım boşta bulduğum doktora girdim üstelik ben tüp bebekle gebeyim iğnelerim arttırıldı sizede muhakakkk progestan başlarlar ama ihmal etmeyin bişey olmasa da içiniz rahat eder çünkü çok stresli bi süreç