MGZT bence Zeynep koyma madem sormuyor sana çok daha güzel isimler var hem onların adını koyunca ne oluyor seninde annenin adını koymaya hakkın var gerçekten erkeklerin böyle yapmasından nefret ediyorum biz annemiz 9 ay taşıyoruz ya Yok ağrımız Yok çatlağımız bitmiyor Doğumda çabası ve bir ömür biz bakıyoruz bebeklerimize 🤬