seydabal_60 Ablam mehriban hocaya doğum yaptırdı çok memnun kaldı evime uzak olmasa bende giderdim çok iyi biri
bir_busra seydabal_60 canım birde yakın zamanda mı yaptı normal doğum muydu yoksa sezeryan mıydı doğum ücreti hakkında bilgin var mı