Aralık ayında çatlatma olmuştum sağ tarafta bir yumurta vardı 23mm kontrole gittiğimde çatlamamış olduğunu gördüm adet oldum. Doktor bu ay takip yok dedi başka bir hekime yönlendirdi rahim filmi için ve bu ay doğum kontrol hapı kullanmamı söyledi yumurtanın sönmesi içinmiş ama ben çok korkuyorum ve çok üzülüyorum. Yeni yıla girdiğimi bile anlamadım bu yıl sürekli ağlıyorum. Sinirlerim çok bozuldu. Çok yoruldum sürekli acı çekiyorum 😞