DryStr bana da rapor çıkarttılar damar yolumu açtılar hatta ben ilacı almadım dedim hastane eczanesinden gelicek ilaç senin almana gerek yok dediler 2 doz olarak uyguladılar hiç ücret istemediler ben serumu vuruldum bir de nst ye girdim o şekilde canım . Kanuni eğitim araştırma hastanesi devlet hastanesi .