Mihriban8 Yarın 40 hafta bitecek hâlâ kızımdan hiçbir belirti yok… Ilk gebeliğim, bekledikçe de strese giriyorum farklı ihtimaller düsünüp korkuyorum. Doğumun sancıların başlaması için yapilabileck bir sey var mi acaba