Esraa00 Kaç dotkor gezdim bana öyle dendi hata Bu haftada bakan kimmiş diye sorguladilar . Bir risk olsa önceki haftalarda çıkar zaten Ve söylenir . Bana perinatolog resmen aldır dedi 24 haftalık bebeği sen düşün haraket falan hissediyorum. Dedim Ki Allah’tan gelene razıyım aldırmıyorum . Ve başka doktora gittim oda ewet yüksek görünüyor ama bu haftalarda bir risk teşkil etmiyor İkili test zamanlarında yüksekse riskli oluyor . Kendini üzme ama aklın kalicaksa Test yaptır riskli oda dedi . Yaptırmadım istemedim üstünden iki hafta geçti tekrar gittim Kim soylei bunlari Anca uzmusler seni. Hiçbir sorun yok Gayet normal herşey dedi Yüzümde çiçekler açtı anlatamam kıyamazdim bişey olsada ama Bensiz kalicna bakacak kimsesi olmayışı beni mahvetmksti iki haftalık süreçte . Cok şükür saglikli sende stres yapma boşver ♥️