11+0 haftalık olduk 2. Bebeğim olacak bir kuzum var bunda da çok heyecanlıyım hiç bir fark yok önceden çok merak ederdim 2. De aynı heyecan çoşku olur mu oluyormuş valla 😀 geçen hafta feci derece bel ağrısı çektim arada bunaltıyorum oluyor onun harici iyim bebeklerimizi sağlıcakla alalım kucaklarımıza 🌸