Merhaba kızlar salı günü yumurta toplama ve pazar günü 2 tane 5.gün embriyosu transferi oldum. Transfer sonrası şiddetli ağrıyla akşam yatışım oldu. Ohss olmuşum. Hiç yatamadım dinleyemedim sürekli ağladım çok kötüydü. Şimdi ağrılarım geçti çok şükğr. Böyle olup dinlenmeyen ama transferi tutan oldu mu çok üzülüyorum