Annelikyolu idrar yolu enfeksiyonuda olabilir kuzum yada bebeğin pozisyon değiştirmesinden ötürü çünki bendede aynısı oluyor 37 haftadayım bebek oymadıktan sonra tuvaletim geliyor gibi oluyorum gidiyorum birşey yok doktoruma sordum bugün bebek başı aşağıda olduğu için mesaneye uyguladığı baskıdan ötürü olabilceğini söyledi ama en doğru bilgiyi yine sana doktorun verir