seynepon Lütfeb aşılama yapan hanımlar bana süreci baştan sona anlatıp yardımcı olur musunuz? Hangi sebep ile aşılamaya başlandı bizde sperm sayı ve hareket sorunu var, kaçıncı denemede başarılı oldunuz, tutar ne kadar🙏🏻
Onsekiz06 seynepon merhabalar benim 1 oğlum var 5 yaşında. 1 senedir korunmuyorum fakat olmadı bu yüzden doktora gittim ve doktorum da yumurta büyütme iğnesi büyüdüğü zaman da çatlatma iğnesi vurdu 2 gün sonrasında da aşılama yaptı. Daha önce bir çocuğum olduğu için sperm testi istemedi başta ama aşılama yaparken onu da görmüş oldu. Totalde ilaçlar muayeneler aşılama 25-30 bin tl falan harcadım. Şuan beklemedeyim sonuç için
Umutt-24 seynepon ben 2 aşılama geçirdim tutma ihtimali çok düşük 2.cisi tuttu Süreçten bahsedeyim bende sorun vardı polistk overr vardı bende denedim öncelikle yumurta büyütmek için hap veriyor sonra iğne kontrol e çağırıyorlar yumurtalıklar belirli seviyeye geldiğinde aşılamaya alıyorlar idrara sıkışık olmanızı tavsiye ederim faydasını gördüm eşinizin verdiği spermleri en kaliteli olanlarıni seçip yumurtalıklarınıza enjekte ediyorlar bu kadar genel olarak doktorlar normal hayatınıza görebilirsiniz diyor ama kimi dinleniyor sizin tercihiniz
Umutt-24 seynepon ben 2 aşılama geçirdim tutma ihtimali çok düşük 2.cisi tuttu Süreçten bahsedeyim bende sorun vardı polistk overr vardı bende denedim öncelikle yumurta büyütmek için hap veriyor sonra iğne kontrol e çağırıyorlar yumurtalıklar belirli seviyeye geldiğinde aşılamaya alıyorlar idrara sıkışık olmanızı tavsiye ederim faydasını gördüm eşinizin verdiği spermleri en kaliteli olanlarıni seçip yumurtalıklarınıza enjekte ediyorlar bu kadar genel olarak doktorlar normal hayatınıza görebilirsiniz diyor ama kimi dinleniyor sizin tercihiniz
mrvcermeli seynepon ben kızımda aşılama yaptırdım 5 6 yıl uğraştık ama 5 sene önce felan düşük yaptım yumurtamin üstünde kist vardı sol yumurta oda engelliyordu ama düşük de yapmıştım sonra zaten hamile kalmadım 5 yıl felan başka şeylere de bakıldı ama bir sorun çıkmadı eşimde de bir sorun yoktu sadece yumurta kisti vardı bende oda üremeyi engelliyordu çocuk olmasını engelliyordu 5 yıl sonra konseye çıktım masa var toplaniyolar doktorlar hemşireler doktor bana ilk önce kolay denicez sonra zora doğru gidicez yani aşılama yapicaz eğer ki tutmazsa tüp bebek dedi gibi bişey oldu ben anladım sonra adetliyken gidiyorsunuz 3. Gün gidiyorsunuz muayene ediyorlar yumurtana bakiyolar sonra işte sana yumurta büyütme ilacı veriyorlar 5 gün iciyosun 2 gün ara veriyosun sonra sabah erkenden hastaneye gidiyosun ve yumurtana bakiyolar ne kadar büyümüş diye işte benim 23 olmuştu doktor ooo hemen yapalım dedi iğne verdi o gün akşam gittim 11 de vurdurdum çatlatma iğnesini ertesi gün hemen gittim aşılama yapıldı sabah eşimde geldi eşim sperm verdi 1 saat felan bekliyorsun sperm işlemden geciyo çünkü sonra seni odaya aliyolar yanda iki kişi daha vardı perde çektiler plastik bişey takılar uzun çubuk gibi biseyle spermi enjekte ediyolar sonra bitiyo 15 dakika yatıyorsun kalkmiyosun sonra kalkıyorsun dikkat ediyorsun bu süreçte yemene icmene 13 gün sonra gidiyosun kan veriyosun gebelik varmı diye benim ikinci de tutmuştu kızım oldu 2 buçuk yaşında doğum da kistim patladı aldılar sonra ikinciye hamile kaldım kendiliğinden hiç uğraşmadan 1 buçuk yaşında oğlum var şuan da üçüncüye hamileyim inşallah rabbim isteyen herkese nasip eder 🙏🌸 uzun oldu kusura bakma detaylı anlatmak istedim
Onsekiz06 Onsekiz06 bu bizim ilk aşılamamız ama burda ilkinde tutan da gördüm 2. De tutan da gördüm 1. De tutmayıp ertesi ay kendiliğinden hamile kalanı da gördüm (ilaçların etkisi 1 ay daha devam ediyormuş) bu şekilde
Onsekiz06 Umutt-24 merhabalar belirtiniz oldu mu tuttu zaman ve test ne zaman yaptınız benimde bat 8 zaman geçmiyor
Umutt-24 Onsekiz06 benim midem kötü oluyor o şekilde anlıyorum hamile olduğumu ikinci bebeğimde de öyle oldu adet gününün geçmesini beklemeniz gerekiyor testi için ya da acile gidip aşılama hastasıyım Beta vereceğim diyebilirsiniz çünkü kanda hemen görünüyor
Umutt-24 Onsekiz06 inanın benim hiç ümidim yoktu tutacağına dair adetin de 3-4 gün geçmişti midem çok kötüydü bir tuhaftım oradan anladım
Onsekiz06 S1104 merhaba belirti çok ama ona yormak istemiyorum test henüz yapmadım daha var 2 gün sonra yapıcam