Kızlar 24 haftalık gebeyim. Enfeksiyon sebebiyle mixovül fitil vermişti doktor. Dün gece 4. filili kullandım ve sabaha doğru tuvalete kalktığımda akıntıyla birlikte minik bir kan pıhtısı gördüm. Minicikti ve kan hafif pede bulaşmıştı. Peçeteyle sildiğimde de çok hafif pembe ovülasyon akıntısı gibi gördüm. Eşim gece vardiyasındaydı doktora gidemedim. Bugün de kendi doktorum izinli. Yarına kadar içim içimi yer o sebeple soruyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı?