Kızlar selam dün kavanoz kapağını bıçakla açarken parmağımın tırnağı ve diğer parmağımın da eti azıcık kesildi ama inanılmaz acıyor. Az önce yara bandını değiştirirken bayılacak gibi oldum büyük bi kesik de değil ama çok kötü oldum 😂 ben daha parmak kesiğine dayanamıyorum sezeryan olursa napcammmm 😭😭 normalde acı eşiğim yüksek yani adet sancısı vs dayanbiliorum ama ilk defa parmak kesiği bu kadar acıdı