Hamide_00 Yoğuşmalı ilk çıkan ısı pompalı sonradan çıktı beyaz eşyacıların falan önerdıgı ısı pompalı ben kendımde kullanıyorum faturamda aynı çekme falanda olmuyo ablamda yoğuşmalı var kazak falan atamıyo atsa çekiyo ve faturası 1500den aşa gelmiyor