Selam, kızlar açlık şekeriniz kaç çıkıyordu kaç doz saat kaçta levemir yapıyorsunuz merak ettim. Düşürdü mü gerçekten.
2 haftadır insülin kullanuyorum tokluklarım çok şükür güzel çıkıyor diyetime uyduğumda ama açlık bi türlü düşmüyor levemir e rağmen çok canım sıkkın. Bebişin suyu fazlalaşmıştı en son. Cumartesi kontrolümüz içim içimi yiyor daha da arttı mı ne alemde çok mu kilo aldı vs .
Şeker erken doğumu tetikler dedi doktorumuz zaten bi erken doğum sebepli kaybım var çok evham yapıyorum Allahım korusun