Bende 27+2 deyim geceleri yam yatmaktan yanlarım ağrıyo, diğer tarafıma döneyim diyorum zorlanıyorum 😂 bi de benim sabah bulantılarım geri gelir gibi oldu sanki ara ara. Onun dışında çok şükür iyiyim hareketli bi bebişim var o hareket ettikçe ben mutlu oluyorum 😍