Datlum Arkadaşlar Diyarbakır Genesis Hastanesi hakkinda bilgisi olan var mı kötü yorum da çok fazla sezeryan olacak doğumum değiştirsem mi daha baslardayken bilemedim
newmommmyy2 Datlum bence değiştirin riske girmeyin zaten ucuz biyerde değil doğum parası en son memorialla aynıydı neredeyse ben orda doğum yapıp memnun olan kimseyi duymadım
Arzuyn Datlum ben Memorial gidiyorum ve doğumumu orda düşünüyorum o haber için bende korkmuştum ama şimdi korkumu yendim ilgilerinden dolayı birde pınar hanım örnek gece doğum olsa gelmediği söylenmişti genesis de bilginiz olsun Memorial de işe geliyor doktorlar
Canmoms3 Datlum yengem 2 doğumunuda orda yaptı memnun du bende orda detaylı ultrasyona girdim doktor çok güzel ilgilendi hepsi için aynı şeyi söyleyemicem tabi
newmommmyy2 Datlum sizin bilceğiniz iş tabi nihayetinde 🤷🏽♀️ belkide orda doğurup çok memnun kalıcaksınız belli olmaz ama ben duyduklarımdan sonra şahsen o riski almazdım
Datlum newmommmyy2 inanın Diyarbakır i bilmiyorum tayinciyiz bu haberlrde iyice canımı sıktı şuan kafam çok karışık yeniden arayışa girdim
Bsrfdn Ben kızımı genesisde doğurdum sadece yeni doğan yoğun bakımını beğenmedim memoriala sevk edildi ama ameliyat süreci hastane ilgisi gayet güzeldi doktorum Fatma tanılır şuan 4 aylık hamileyim tekrar aynı doktor
Datlum Arzuyn malesef onu da duydum planlı Sezeryan bile bazen gününe uymuyor çok can sıkıcı bir durum yani
Hsjsjj Arzuyn bende hastane arayışındayım. Normal doğum düşünüyorum ve doğuma girecek bi doktorla sürecimi tamamlamak istiyorum bildiğiniz saat kaç olursa olsun gelen iyi bi doktor var mı sizin. Memorial demişsiniz ama ?
Arzuyn Datlum Datlum yani bizde tayinciyiz bize de en çok önerilen Memorial oldu Memorial hem genesise göre tertemiz bir gidin bence deneyin içinize sinmezse başka doktor arayışına girin benim doktorum aydın ılgın çok memnunum
Bsrfdn Datlum önceden genesiste şuan metro marketin oradaki officede kliniği var çok iyi doktor ilgisi samimiyeti çok hoş
newmommmyy2 Datlum bizde tayinciyiz memorialın adına güvendim başladım ama çok memnunum şuan hastaneden çokta doktoruma güveniyorum zaten sizde içinize en sineni bulursunuz inşallah hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏼😍 benim doktorumda mehmet şükrü budak