Kızlar zaten senelerdir vardı ama şiddetti arttı benynşmde yüksek bir ses var öyle yüksekki bittim ya. Şuan sanki sol kulağımın dibi rahatsız etmesi çıj ktöğ hafif cınlmaya alışılıuor ama yükseği rahatsız ediyor. Kuru bişekilde yıkadılar normalde geçmişte yııkatınca geçerdi ama öncesinde damla veriyorlardı tekrar baska doktora gttm damla icin güzel yıkamışlar dedi ya of yeçmediaynı yüksek şiddetli