Seher05_ ya benim uygulamadan hesaplayınca haftam farklı doktorumun demesine göre farklı doktorumun demesine göre geriden geliyor uygulama önde sanırım geç döllenme olmuş beta iyi artmıştı şimdiye kadarki kontrollerde de her şey yolunda demişlerdi ancak kalp atışı dinlemedik henüz bi sıkıntı var mıdır bilemedim beta iyiyse yine de hamilelikğinde sıkıntı yaşayan oldu mu