Aybarssmom_ benim kızım da 1 yaşından küçüktü yataktan düştü acile götürdük. Doktor yatırmadı bile 2 3 saat uyumasın dedi. Uyku hali, gözlerde kayma, şiddetli kusma (2den fazla), sersemleme, denge sorunları vs olursa getir dedi. Ateş hiç duymadım. Oğlumu götürdüğümüz de çok oldu hiç ateş duymadım açıkçası. Ama yönlendirmek de istemem tabi vebal altında kalmak istemem. Bana başka hastalıkla denk gelmiş olabilir gibi geldi. Bi de tepki çok geç 18 saat olmuş