Kizlar cok kotu grip oldum gunden gune iyilesecegime daha da kotu olmaya basladik uykularim yarim halsizim hergun yine de cok istedigim icin daha iyi oldugum icin yumurtlama gunlerinde degerlendirdik. Ama artik bu sabah dayanamadim ve daha once hasta oldugumda doktorumun verdigi antibiyotik ve soguk alginligi ilacimi ictim mecbur kaldim cunku konusamayacak kadar kotu oldu bogazlarim. Sizce az da olsa sansim var mi ben bu ayi gozden cikardim degerlendirmemis sayiyorum artik ilac aldigim icin ama yine de degerlendirdigim icin olur mu acaba diyorum. Yasayan varsa yardimci olabilir mi döllenmeyi olumsuz etkiler mi ilaclar?