Elifkoccc Kızlar 1 saat önce test yaptım yumurtlama 23 aralıktı bat 7 Ocak 10 15 dakika sonra belirdi sizce var mı rahmim de iltihap vardı 2 ay fitil kullandım yumurtalara günün de 1 tane fitilim kalmıştı kullanmadım belki tutar diye test markası bebe time
Hilal0711 Elifkoccc var gözüküyor ama 10 15 dakika sonra çıkan sonuç pek sağlıklı değil diyorlar kan verin yine de
Mom6535 Elifkoccc ben yaptım negatifti kuruma çizgisi asla çıkmamıştı umarım sizde vardır gözüküyor baya çünkü
Canoski Elifkoccc cnm bu testi bende yaptım smdi 38 haftalik olduk var çok yeni ama gene yarn yap btne dha
esraaaes Elifkoccc bebe time yanlış çıkarıyor çoğu zaman bende de çift çizgi verdi ama kanda negatif çıktı, en iyisi kan verin Allah gönlünüze göre versin inşallah
october bebetime’a güvenmeyin. doğru da olabilir tabi sizinki ama yalancı pozitif çıkarıyor kan verin
Elifkoccc Canoski ya inşallah vardır o kadar çok istiyoruz ki inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız hayırlı evlat olsun inşallah 🥹