İlk defa böyle gazı oldu beni emmiyor bile , nasıl geçireceğim gaz sancısını, bacaklarını hareket ettirdim, zeytinyağı ile karnına masaj yaptım, yüzüstü yatırdım sırtını ovaladım, biraz gaz çıkardı ama hala var gibi bir yandan da çok uykusuz yüzüstü pozisyonda uyuya kaldı şimdi uyandığında başka ne denesem ki önerileriniz varsa ?