Elwing6 SevgibiR sabah ac kalinc muz yedim vaalla bugun cok berbatti ne yapsam yaramadi sabaha ins gecms olur :(
Elwing6 Gonca0640 hayal ediyorum ama en sevdigim seyi bile yiyemedim esimde diyo ne istiosun bulayim ama suan kapsulle beslenmek olsa kabulum :))))
Srfn11 Elwing6 biticek hic korkma telaslanma boyle biranda uykular cokucek sna falan ama gecior kuzum🙏🏻😊
Melike26 Elwing6 ben 4 ay boyunca hep öyleydim ne yazık ki 😒 hiç bişey yiyemediğim çok zaman oldu. Patates haşlayıp tuzlayıp yemeye çalışıyordum bastırıyordu baya midemi. Dene istersen canım. Zorlu bir dönem ama geçecek emin ol. Şuan 21. Haftamdaym 😊
Sidelya Ben meyveyle sebzeyle bastırıyorum bulantımı. Aşırı bulanmaya başladı gün geçtikçe ve kesintisiz bütün gün çekiyorum. En iyi gelen şeyler mandalina portakal havuç domates salatalık oldu. Çubuk kraker de fena olmuyo. Bir gün yediğim yemeği tekrar yiyemiyorum. Yemek yemek diyince midem kalkıyo yemeklerin tadı acıdı son bi kaç gündür. 8+3 üz arada geçiyo ama genelde hep kötüyüm hep kötüyüm 😭
Bitterinannesi Bende 1 haftadir cok kotuydum ama su iki gundur biraz daha iyiyim bana iyi gelen tek sey ise peynir ekmek inanilmaz bastiriyor yemek falan hakgetire su iki gundur ilk defa karnim doyarak kalktim masadan 😍😂
Elwing6 Bitterinannesi bu kadar olur dun yaptim 😆 koca bir ekmek ve peynir..demek ki hepimiz ayni yollardan geciyoruz :))