Kızlar ben kasım ve aralık ayında klomen kullandım bu ay ilk defa çatlatma iğnesi oldum. 19 aralık perşembe çatlatma iğnesi yapıldı ertesi gün akşam ve pazar ilişki dedi doktorum. Salı günü tekrar çağırdı gittiğimde 3 yumurtanda çatlamış dedi içinde sıvı birikintisi var regli gününü bekleyeceğiz dedi. Ben bugün yani iğnenin 12. Günü erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı sizce erken mi ? Belirtim sadece ara ara kasıklarda batma birde bugün süt beyaz bir akıntım başladı beni aydınlatırsanız çok sevinirim 💖