Kızlarr aranıza yeni katıldımm ❤️ Benim adetime 6 gün var bazı belirtilerim var test yaptığımda silik çizgi çıkıyor bi kaç test üst üste yaptım farklı markalardan . Dün kan verdim 0-5 arası çıktı ayrıca kese falanda gözükmedi ve şuan aşırı derecede kasık ve bel ağrısı çekiyorum sizce hamile miyim değer yükselir mi ?