Belirli tarihte sezaryenim vardı Kızlar. Tam 12.12 tarihinde sezaryene alındım. Korkutmak istemiyorum sizi ama gerçeği de yazacağım. Canım çok tatlı olsa da acıya dayanma eşiğim kuvvetlidir. Ameliyathane de önce beni Full hazırlayıp sonra anestezi vereceklerdi o yüzden hazırlanma sürecinde hep uyanıktım. Genel anestezi istedim spinale cesaret edebilecek birisi değilim maalesef 😂 sedyeye yattığımda yukarıda ki o kocaman yuvarlak Işık’ların camından göbeğimi görüyordum her ne kadar önümde perde olsa da. Sonda takarken çok değişik oluyor. Biraz acı yanma ve içeri de bir şeyler hissediyorsunuz. Az da değil aslında içeriye bir karış ittirdiler. İçim bir hoş oldu ama biraz da acıdı tam onun şokundayken sıcağa yakın ılık bir şekilde göbeğime batikon sürdüler acayip bir rahatlama geldi. Hocayı bekliyorum bir yandan hemşire süreci anlatıyor. Çocuğu benden önce odaya getirmiyorlarmış ona çok sevindim 😂😂 ilk anneyle temas ettiriyorlardı. Bebişim doğduktan sonra anestezi etkisiyle bana acayip bir ağlama gelmiş ve ben çok ağlayıp kötü şeyler sayıklamışım bebekle beni o halde buluşturmak istememiş doktor ben baya ağlama krizine girmişim. Bir daha kısa süreli narkoz vermişler bana. Bebişim doğduktan 1 saat sonra gelmişim odaya ama yine ağlayıp bebeğim nerdeeeeeeeee diye hastaneyi inletmişim. Psikolojim de ne yatıyordu içimde ne biriktirmişim bilmiyorum. Bebeğim nerde diye ağlamışım o sırada sadece odaya eşimi alarak bebeğimi getirdiler memeye tutturdular. Biraz emdi güzel kuşum. Anlatıyorum ama ben hatırlamıyorum😭😭 aradan 5-6 saat geçtikten sonra iyice kendime geldim o sırada yaşanan söylediğim herşey hayal meyal yani. Sonra beni kaldırdılaaaarrr ya resul Allah ilk yataktan kalkma böyle mi zor olur. Yanma ağrı ama yatarken daha zordum ayakta kendimi daha rahat hissettim bi 15 dakika yürüdüm sonra tekrar yatmak zorundaydım o yatmak ve kalkmak çok zordu boğazıma gıcık geldi öksürmek zulüm gibiydi hahaha ama hepsi geçiyor ya komik bi süreç. Tavsiyem ‘ sezaryen olacaksanız ameliyattan sonra kendinizi sıcak tutun. Benim sonra sırtım omuzlarım ağrımaya başladı. Akşam oldu hemşireler bebeğinizi yıkayalım mı dediler yıkandı geldi Allahım pamuk şekere döndü kuzum resmen. Çok duygusal çok tatlı çok zor acılı değişik bir süreç ama maksimum 7 gün veriyorum. Toparlandım 4-5 gün ama iyice Ayağa kalkıp rahatladığım gün 7. Günümdü. Hastanede bana bebek gibi baktılar hemşirelerim. Hastaneyi ve doktorunuzu iyi seçin derim. Kolostrum ilk iki gün az geldi benden hamileliğim boyunca sürekli göğsümden sarı sıvı gelmesine rağmen az geldi bu süreçte mama vermekten çekinmeyin. Bebişte sarılık olmasın. Sonra zaten göğsünüzden bir anda süt gelmeye başlıyor. Emince de mükemmel bir bağ oluyor bebekle aranızda. Biz 20 günlük olduk teyzoşlarıııı. Allahım herkese güzel doğum sağlıklı bebişler versin. Hayırla kurtulsun herkes. Zor da olsa kısa süre sonra geçti bütün sıkıntılar. Şimdi miniğimle uğraşıyorum aşık oldum herkesi unuttum resmen ohhh annelik çok farklıymış. Rabbime şükürler olsun