Aliiss iremakl27 sorunuzun cevabı değil ama 🙈 bazı doktorlar çatı muayenesi yapmadan normal doğuma karar veriyorlarmış bu da akılda dar geniş olmasının bi önemi yok mu acaba sorusunu getiriyor 🤔
Kubraceylan iremakl27 ben yaptım çatı darlığı vardı normal doğum yaptılar ama 4 damar patladı kanamam vardı kanamayı durduramadilar kızım yoğun bakıma alındı bu sebeplerden dolayı ben yoğun bakıma çıkıp kızımı emziremedim bu korkular dan dolayı sütüm olmadı ve 6 ay lik kızım mama ile besliyorum ebe dediğim o caniler diyecem göz göre göre çatı darlığı var demesine rağmen normal doğum yaptılar ve sonunda biz ölümden döndük
Elaylama Aliiss yanlış bilmiyorsam bu gebenin daha çabuk iyileşmesi için önemli bir etken. dar yerden çıkmaz fikrinden ziyade gebe çok yorulur ve hasara uğrar düşüncesi diye biliyorum yoksa benim annem 5 kilo bebek doğurmuş memur karısı bir hanım. hani tarlayla tapanla işi olmayan hareket durumu normal olan bir kadın ama 2 ay yataktan kalkamamış, asla toparlanamamış. bir de bazı durumlarda üst kemik basıklığı oluyormuş işte onda da omuz takılması meselesi varmış. yani bence herkes normal doğuma müsait ama kimi kolay kimi çok zor olabileceği için devreye doktor giriyor. illa normal doğum yapacağım diye de müsait olmayan bünyeyi zorlamak hem anne hem bebek için yorgunluk sebebi ve bu da direkt kan basıncı ve düşük kalp atışı olarak geri dönüyor.
BehiyeGrel Kubraceylan Var olmasına rağmen nasıl yaptılar ? Allah yardımcınız olmuş zor bi durum atlatmışsınız . Ama sanırım bu ölçümleri yapıp dar/geniş ne kadar açılabiliri hesaplıyorlar doktorlar her kadında o yüzden farklılık gösterebiliyor .
NekwaSultan iremakl27 benn ilkimde cati muayenesi bilem olmadim 2 doğum yaptim 😉 Zaten kimi dr.lar bunu yapmıyor cati doğumda açılır diyorlar ki doğru. Yoksa normalde insanin vucudunda 10 15 cm aciklik olmasi mantikli da gelmiyor yani.
Kubraceylan BehiyeGrelsagol canım neden yaptılar hala bilmiyorum açılma var sancı var sezeryana alamayiz demişlerdi ama
Zeynebinannesii Bana da dün doktor çatın dar sesi normal olmaz dedi kesi atmamız gerekecek 3,5 cmi bulur yapmaktansa sezaryan yapalım dedi
iremakl27 Zeynebinannesii bana da kesi dikiş kesin olacak ama denenebilir bazen Doğum esnasında kemikler esneyebiliyor dedi.. ama ben aşırı korkuyorum