2024 bana gitmeden Bir güzellik yaptı şükür
31.12.2024 23:23 de oğlumu kucağıma aldım.
ÇOK anlatacağım bir hikayem olmadı..
2.doğumum oldu ama çok zorlandım ben beyefendi çıkarıcam diye uğraşırken o kendini geri itti.. Hep sil baştan sancı çektim en son çareyi ebeler karnıma bastırmakta buldu.. O şekilde doğurabildim… Çıktığında boynuna 4 kere kordon dolanmıştı herkes telaş içindeydi.. İlk başta ne olduğunu anlamadım.. Sonra kedi gibi ağlamaya başladı. O zaman nefes aldım 🤭.. Rabbim hepinize inşallah bir solukta doğurmayı nasip etsin… Kucaklarınız biran önce dolsun 🤭🤭🥰