Raflesya Ben çok çok aşırı kusuyordum ve 5. Haftada başladı 4. Ay bitene kadar kustum. 1 gün hastaneye yatırdı doktorum, serum verdi ona rağmen kustum. Doktor senin kusmaman lazım nasıl hala kusuyorsun diye hayret etmişti. 4. Ayın sonunda kesildi. Bebeğe zararı yok bende çok safra kustum. Çok şükür doktor da zararı olur falan demedi.