Gittiğiniz her yerde suyunuz azaldı demişler bence bebeğinizi riske atmayın ne diyorlarsa onu yapın doğum şeklinin bence bir önemi yok önemli olan sağlıklı bir şekilde kavuşmak. Ben olsam yarına kadar tedirgin olurdum ya birşey olursa diye, sabah doğuma hazırlıklı bir şekilde doktorunuza gitmelisiniz bence🥹