Tulayy1 agustosguzeli kasık ağrıları normal cnm bn şuan 2.trimester döneminden benim hala daha ağrım oluyor herkesin bünyesi farklıdır kiminin çok ağrılı geçiyor kiminin ağrısız geçiyor
Arzuyn agustosguzeli bence doktoruna görün canım o aylarda her insanda olacak diye birsey yok enfeksiyon geçiriyor olabilirsin başka sıkıntı olabilir inşallah bunlar yoktur belki havalar soğuk üşüttün ama sen garantiye al doktora git
Tulayy1 Hatta sanki regle ağrısıymş gb hissettiriyor ama bunlar normal cnm hamileliğin ilerledkce daha çok ağrılar eşlik edecek ben dokroeuma da sormustm bana hep normal diyor
Arzuyn agustosguzeli çok geçmiş olsun canım stres yapma düşünme akışına bırak ağlama kesinlikle bebişlerimiz hissediyor dinlen uzan ayakların altına yastık koy doktorun tavsiyelerini mutlaka dinle inşallah kısa sürede atlatırsın bu süreci