gunaymom Ben yumurtlama testi yapmadım maalesef bu sebeple kesin bilgi veremeyeceğim 🫣 Regli uygulamasından takip ediyordum, 18’i yumurtlama 2’si de adet başlangıcı gösteriyordu. 11’inde hamile olduğumu öğrendim. Ancak benimki geç döllenme olmuş, geç yumurtlamışım net tarihini bilemiyorum. İnşallah pozitif sonuç alırsınız en kısa zamanda ❤️