Ruzgarr Kızlar benim ilk doğumun normal oldu 1 gece kalıp sabah evde döndüm evde duş aldım.simdide normal düşünüyorum ama olaki sezaryen oldu.duşunuzu ilk ne zaman aldınız.birde sezaryende 2 gun kalıyorsun ya hastanede duş alırmiyim ki.cantaya havlu duş jeli şampuan falan koycam.ben gunde en az 2 kez duş alan biriyim,birde suyum gelmisti ilk doğumda çok kötü durumdayım.hep islak mendille silmistim heryerimi dogumdan sonra. çok dert ettim bu durumu.normal olsa 1 gün zar zor dayanabilirim duşsuz ama iki gün duramam 😀
Deryakaya1802 Ruzgarr duyduğum kadarıyla su geçirmez bant yapıştırıyorlarmış, duşa girebiliyormuşsun 🤔
GozdeCemre Ruzgarr ikinci Gün ewe çıkarıyorlar zaten canım İlk gün alma zaten başın falan dönmüştü benim Düşersin falan allah korusun ikinci Gün evinde yıkanırsın yani hastane ortamı bu konularda ne kadar hijyenik olabilir bilmiyorum
gizemmm Ruzgarr sezaryen oldum. Su geçirmez bant vardı. Hastanede ertesi gün duş aldım. Personel vardı bana yardımcı olan nasıl duş almam nelere dikkat etmem gerektiğini anlattı yardımcı oldu bana
bulutunannesi33 Ruzgarr ben dus almadm ama eve gelr gelmez dusa grdm ıkıgn snra bant fakanda yapstrmadı dktrm ayakta al dusunu dustan snrada guzelce kurula dedı okdr
AlininAysesii Görümcem sezaryenden sonra sıcak duşa girmiş hastanede ve sütü gelmiş hemen, ben girmezdim ama, ne kadar temiz olabilir ki, enfeksiyon kapmaya çok müsaitiz.
thoughtcatalog Ruzgarr ben sezaryen oldum ertesi gün hastanede duş aldım. Zaten bant takılı olduğu için rahat bi şekilde alabilirsiniz. Hastanede evdekinden daha kolay olur