İyi geceler iyi yıllar kızlar çatlatma iğnesi sonrası bugün 19.günüm 15.günde test yaptım negatif çıktı doktorum bazen olur böyle sonunçlar reglini bekle dedi bugün reglimin 1. Günü kahverengi leke geldi sabah .akşam üstü de pembe renklerinde kanama var çok az geliyor adet mi oldum yerleşme kanaması adet günü olabilir mi böyle olup hamile kalan varmı