Böyle bir post açacağımı tahmin etmezdim, doğru birşey yapmadığımın farkındayım, çok zor zamanlardan geçiyorum, hamileliğin başından beri çok stresli bir süreç geçirdim, son günlerde de durum iyice bozuldu. Başlarda doktorum, stres bizim için daha önemli, sigaraya içmeyince stres yapacaksan günde 3-4 sigara içebilirsin demişti. Bugüne kadar Maks günde 3 ile geldim, doğuma 2 hafta kaldı, sanki hamile değil gibi sigara içiyorum. Engelleyemiyorum. Bebeğime zarar gelecek diye çokta korkuyorum ama o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi, sigaraya sığındım gibi. Allah bebeklerimizi korusun. 🙏😢😢