Gamzeeeeeee06 ben en son geçen hafta çarşamba gittim doktorum herşey yolunda kilosu iyi öyle güzel konuştu yarını oldu yani Perşembe günü birden bira bir ateş basması terleme üstüne kusma da olunca bi korktum sonra cuma ve cumartesi aynı şeyi yaşadım doktorumu aradım dedim hocam bana böyle oldu dedi pazartesi gel kontrole gittim pazartesi doktor baktığı gibi şok oldu acil sezeryana almam lazım seni ne oldu dedim bebek senden beslenmeyi kesmiş ve kilosu sabit ve gelişmiyor Çarşamba günü baktığım gibi kalmış ve suyuda azalmış yarın gel sezeryan yapacam dün oldu sabah 8 de hastaneye gidip sezeryan oldum çok şükür bebeğim iyi biraz ciğerlerinde hırıltı var oksijen veriyorlar ne zaman çıkacağı belli olmaz dedi doktorum böyle yani başka merak ettiğin varsa sorun canım sor cevap vereyim