Merve_355 sağ ol canım beni 29 . Haftadan beri karnımda sertlik oluşuyodu ve baya canım acıyordu ritmikti aşagıya baskı oluşuyodu kullanmadığım ilaç kalmadı nidilad adalat magnezyum damardan magnezyum ama meleswf durmadı sancılarım alındım sezeryana 2200 doğdu oğlum oksijen sıkıntı var o yüzden alındı küveze