Arkadaşım 12 Aralık’ta beta verdi 100 çıktı bugün yeniden istemişler 446 çıkmış. Bu kadar sürede çok az yükselmiş. Doktor alttan keseyi görmüş. Ya geç döllenme ya da demiş sağlıksız gebelik. Sağlıksız gebelik belirti vermez mi kusma ağrı kanama vs hiç biri yok sadece çok uykum geliyor diyor ve çalıştığı için yorgun düşüyor. Neden böyle olabilir yeniden gidilecek ama kesenin şekli falan güzel demiş doktor. Biz anlam veremedik