Şu an 3.hamileyim 25 yaşındayım tüylerimi bağlattırmayı düşünüyorum ama yaş sınırı varmı ve devlette yaş sınırı yoksa bağlarlarmı 3 sezeryanım olcak bu arada devlet yapmassa sıf bu yüzden özelde doğurup bağlattırmayı düşünüyorum bilgisi olan varmı aşırı korkuyorum sezeryan olduğu için 4.ye filan hamile kalırım die