busra05_ Kızlar güldü kokinaydu derken ellerime hep dikenlerı battı kanayan acıyan yerlerı var ay bı sorun olur mu bu ya
Turuncukadin busra05_ 😅😅😅 kız sen normalde de biraz panik biri misin? Başka postunu da gördüm de ayakta 2 saat durmaya alakalı. Gül kokina almışsın şükret ne sorunu😅😅😅
gezentianne busra05_ Benim de bugün elime battı kokina belası daha da istemem🤣🤣 ama bıraya post açacak kdar takmadm yani bişey olmaz sskkahaha