Kızlar 8 haftalık oldum ve dünden beri belirtilerim yok oldu .2 haftadır mutfağa bile giremezken bugün hiçbirşeyden tiksinmedim .kasık ağrılarım yok oldu .korkmaya başladım .hiçbir akıntım yok aslında .iğne falan kullandığım için korkuyorum sürekli .siz de belirtilerim ara ara yok olduğu oluyor mu